ΔΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ

Η Διεπιστημονική ομάδα αποτελείται από γιατρούς και ειδικούς θεραπευτές όπως παιδοψυχίατρο, αναπτυξιολόγο, ψυχολόγο, λογοθεραπευτή, εργοθεραπευτή και ειδικό παιδαγωγό όπου από κοινού προσπαθούν να τις ανάγκες του κάθε παιδιού, και να του παρέχουν υποστήριξη.

Σημαντικό μέλος της ομάδας θεωρείται και η οικογένεια, η οποία αποτελεί τον καλύτερο συνήγορο του παιδιού.

ΔΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ

ΟΜΑΔΑ

Μαρίκα Μπαντανά

Επιστημονικά Υπεύθυνη Τμήματος Λογοθεραπείας
 

Η Μαρίκα σπούδασε στα Ιωάννινα στο Τμήμα Λογοθεραπείας του Τ.Ε.Ι. Ηπείρου όπου και απέκτησε Πτυχίο Λογοθεραπεύτριας (2005), ενώ συγχρόνως παρακολούθησε και την εκπείδευση “Διάγνωση και αποκατάσταση των Μαθησιακών Δυσκολιών” στο Εθνικό & Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Έχει εκπαιδευτεί σε μεθόδους παρέμβασης όπως ΜΑΚΑΤΟΝ – Μέθοδος Εναλλακτικής Επικοινωνίας για άτομα με δυσκολίες ακοής, PECS – Σύστημα Επικοινωνίας Μέσω Ανταλλαγής Εικόνων για άτομα στο φάσμα του Αυτισμού, Αισθητηριακή Ολοκλήρωση και Social Stories & Comic Strip Conversations.

Υπήρξε μέλος της διεπιστημονικής ομάδας του Κέντρου Ημέρας Κρωπίας «Ανοιχτή Αγκαλιά» όπου παρείχε ατομικές συνεδρίες Λογοθεραπείας, ειδικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα για Αυτισμό και Σύνδρομο Αsperger και εκπαίδευση γονέων και παιδιών στο σύστημα PECS και ΤEACCH.

Συνεργάζεται με τον Παιδικό Σταθμό – Νηπιαγωγείο “Η Δική μας Παρέα” ως Εκπαιδευτική Σύμβουλος. Παρακολουθεί τη μαθησιακή πορεία των παιδιών όπου οργανώνει ομάδες γονέων παιδιών προσχολικής ηλικίας με στόχο την ενημέρωση, τη συζήτηση και την υποστήριξη του παιδιού αλλά και της οικογένειάς του.

Σεμινάρια

    • Διάγνωση και Αποκατάσταση Μαθησιακών Δυσκολιών
    • Σχιστίες και Κρανιοπροσωπικές Ανωμαλίες
    • Προβλήματα Σίτισης σε Παιδιά και Βρέφη 0-2
    • Δυσλεξία & Αυτισμός
    • Οπτομετρία Όραση & Μάθηση
    • Δυσπραξία
    • SIMATA

Συνέδρια

    • 13th International – 2nd World Conference Association of Psychology & Psychiatry for Adults & Children, «Psychology, Neuropsychiatry and Social Work in Modern Times»

    Ανί Ντεοκμετζιάν

    Επιστημονικά Υπεύθυνη Τμήματος Εργοθεραπείας

    Η Ανί είναι εργοθεραπεύτρια, απόφοιτη του τμήματος Εργοθεραπείας του ΤΕΙ Αθήνας. Έχει εργαστεί στα πλαίσια της κλινικής και πρακτικής της άσκησης στα Νοσοκομείο Παίδων Αγ. Σοφία, Γενικό Νοσοκομείο Ασκληπιείο Βούλας, Νοσοκομείο Hospital de Fuenlabrada της Μαδρίτης και σε ειδικό κέντρο αναπτυξιακών και μαθησιακών δυσκολιών για παιδιά στη Μαδρίτη “Centro Atención Temprana Para Menores Con Discapacidad Adempa”.

    Έχει εκπαιδευτεί στη γνωσιακή επιστήμη και στη μέθοδο της Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης κατά A. Jean Ayres – ASI© και έχει αποκτήσει ειδίκευση στη μέθοδο της Ιδιοδεκτικής Νευρομυικής Διευκόλυνσης PNF / IPNFA Basic PNF course PNF 1/ Basic 1 & PNF 2 / Basic 2.

    Είναι υπεύθυνη του τμήματος Εργοθεραπείας στο Κέντρο Παιδιού από το 2009 έχοντας παράλληλα συνεργασίες με διάφορους φορείς και εξωτερικούς συνεργάτες.

    Σεμινάρια

    • Εκπαιδευτικό εργαστήριο του συλλόγου εργοθεραπευτών “Αξιολόγηση και Αντιμετώπιση της Δυσγραφίας”
    • Εκπαιδευτικό σεμινάριο “Όραση και Αυτισμός”
    • Εκπαιδευτικό σεμινάριο “ΔΑΦ Οπτικές στρατηγικές με βάση τις αρχές TEACCH Επικοινωνία και διαχείριση της συμπεριφοράς”
    • Εκπαιδευτικό σεμινάριο πάνω στη προσέγγιση CO-OP

    Συνέδρια

      • Εργοθεραπείας ENOTHE
      • COPORE (Competencies for Poverty Reduction), Ολλανδίαςμε θέμα «Way to an equality in Health»
      • 2ο Συνέδριο Εργοθεραπευτών Αρμενίας και Καυκάσου στην Αρμενία

      Αγγελική Τσικουδή

      Λογοθεραπεύτρια
       

      Η Αγγελική αποφοίτησε από το Τμήμα Λογοθεραπείας του Τ.Ε.Ι. Ηπείρου των Ιωαννίνων, αποκτώντας έτσι την ειδικότητα του Λογοθεραπευτή. Η πτυχιακή της εργασία έχει να κάνει με τον ρόλο του Λογοθεραπευτή στις περιπτώσεις σχιστιών.

      Έχει συμμετάσχει σε σεμινάρια σχετικά με τη Δυσπραξία Στόματος, όπου εκπαιδεύτηκε στη μέθοδο SIMATA (νοήματα), την Αισθητηριακή Ολοκλήρωση του Στόματος, καθώς επίσης και σε μεθόδους αντιμετώπισης των Δυσκολιών της Σίτισης. Έχει εκπαιδευτεί επίσης στη μέθοδο της Νευρομυικής Περίδεσης (βάση αρχών NDT-Bobath).

      Επίσης έχει παρακολουθήσει σεμινάρια σχετικά με τις Αναπτυξιακές Διαταραχές στη Προσχολική και Σχολική Ηλικία, τη Δυσγραφία, την Ειδική Γλωσσική Διαταραχή (SLI), την Θεραπευτική Υποστήριξη Τραυλισμού στη Σχολική Ηλικία και την Αφηρημένη Σκέψη ως μέσω της Γλωσσικής Ανάπτυξης. Έχει εκπαιδευτεί στις μεθόδους MAKATON και TEACCH.

      Στο παρελθόν έχει συνεργαστεί με ιδιωτικά κέντρα λογοθεραπείας. Επίσης παρείχε υπηρεσίες παράλληλής στήριξης σε παιδιά με αυτισμό σε σχολικό πλαίσιο. Από το 2017 συμμετέχει στην διεπιστημονική ομάδα του Κέντρο Παιδιού Βούλας ως Λογοθεραπεύτρια.

      Σωτηρία Δασκαλάκη

      Λογοθεραπεύτρια

      Η Σωτηρία απέκτησε το πτυχίο της Λογοθεραπείας το 2005 από το Πανεπιστήμιο Queen Margaret University of Scotland. Υπήρξε υπεύθυνη κέντρου αποκατάστασης επικοινωνιακών διαταραχών από το 2006 έως το 2019. Αναλαμβάνει αξιολογητικές συνεδρίες αλλά και θεραπευτικά προγράμματα παιδιών, εφήβων και ενηλίκων που αντιμετωπίζουν νευρολογικές διαταραχές και διαταραχές φωνής.

      Από το 2010 συνεργάστηκε με το παράρτημα παιδιού Αττικής «Μητέρα», ως υπεύθυνη τμήματος λογοθεραπείας παρέχοντας θεραπευτικές συνεδρίες σε παιδιά αλλά και υπεύθυνη εποπτείας των ασκούμενων φοιτητών λογοθεραπείας στο συγκεκριμένο παράρτημα.
      Γνωρίζει νοηματική, έχει παρακολουθήσει το διετές επιμορφωτικό πρόγραμμα στην δραματοθεραπευτική μέθοδο, κατέχει τον τίτλο πιστοποιημένης εκπαιδεύτριας στην μέθοδο «Irlen Syndrome/Scotopic Sensivity» και πιστoποίηση από το Fourth conference of the Europian Assosiation for Behavioural Analysis.

      Έχει παρακολουθήσει πληθώρα σεμιναρίων σχετικά με τον τραυλισμό, τις μαθησιακές δυσκολίες – δυσλεξία, τις νευρο-αναπτυξιακές διαταραχές, τις διαταραχές φωνής και τις διαταραχές μάσησης και κατάποσης.
      Παράλληλα έχει ξεκινήσει την παρακολούθηση μεταπτυχιακών σπουδών με θέμα την Νευροψυχολογία και Γνωσιακή Νευροεπιστήμη.

      Μόνικα Κρεμαστιώτη

      Λογοθεραπεύτρια – Ειδ. Παιδαγωγός
       

      Η Μόνικα έχει αποκτήσει Πτυχίο Λογοθεραπείας από το ΑΤΕΙ Πατρών καθώς επίσης και Μεταπτυχιακό Δίπλωμα επιπέδου Μάστερ στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση από το Frederick University of Cyprus.

      Έχει εκπαιδευτεί στη χρήση των μεθόδων:

      • LSVT LOUD ( μέθοδος αποκατάστασης φωνής νευρολογικών παθήσεων)
      • PECS (εναλλακτική μέθοδος επικοινωνίας με τη χρήση εικόνων)
      • Floortime (ανάπτυξη δεξιοτήτων μέσω παιχνιδιού)
      • Simata (αποκατάσταση δυσπραξίας, αρθρωτικών και φωνολογικών διαταραχών)

      Έχει συμμετάσχει σε σεμινάρια σχετικά με αρθρωτικές και φωνολογικές δυσκολίες, δυσπραξία, αισθητηριακή ολοκλήρωση, στοματοπροσωπικές ασκήσεις μυολειτουργικής αποκατάστασης, σχολική ετοιμότητα, δυσγραφία, δυσαριθμησία, μαθησιακές δυσκολίες, δυσκολίες στην επικοινωνία, διαταραχές αυτιστικού φάσματος, διάσπαση προσοχής και υπερκινητικότητα. Καθώς και σεμινάρια σχετικά με τη συμβουλευτική γονέων και εκπαιδευτικών, σχολικό εκφοβισμό, παιδικό ιχνογράφημα και θεραπευτικό παιχνίδι.

      Παναγιώτης Παπακωνσταντίνου

      Εργοθεραπευτής

       

      Ο Πάνος είναι εργοθεραπευτής, απόφοιτος του τμήματος Εργοθεραπείας του ΤΕΙ Αθήνας. Έχει συνεργαστεί με το Νοσοκομείο Παίδων Αγ. Σοφία και το Κέντρο Κοινοτικής Ψυχικής Υγιεινής – Υπηρεσία Παιδιών & Εφήβων Καισαριανής- Βύρωνα της Ά Ψυχιατρικής Κλινικής με σκοπό την αξιολόγηση και επαναξιολόγηση παιδιών και εφήβων. Eργάστηκε ως συνοδός ΑΜΕΑ στις κατασκηνώσεις του φορέα Π.Ο.Σ.Γ.Κ.Α.μεΑ. Το 2017 με ακαδημαϊκή υποτροφία ξεκίνησε τις μεταπτυχιακές του σπουδές στο Cardiff University – MSc Occupational Therapy. Το 2019 εργάστηκε στο Κέντρο Προστασίας του Παιδιού «Η Μητέρα». Το ίδιο έτος ξεκίνησε να διδάσκει στο Μητροπολιτικό Κολλέγιο σε συνεργασία με το Queen Margaret University στον τομέα της Εργοθεραπείας. Έχει συν δημιουργήσει μια ομάδα τους «Πολύχρωμους Ταξιδευτές» που έχει ως στόχο τον σχεδιασμό εκπαιδευτικών προγραμμάτων, με σκοπό να φέρει κοντά στο παιδί την δημιουργικότητα, το παιχνίδι και το κίνητρο για συμμετοχή. Παράλληλα, επέστρεψε στην στέγη του Κέντρου Παιδιού Βούλας.

      Εκπαιδεύσεις

      • Εκπαίδευση στο Γνωσιακό Συμπεριφορικό Δράμα
      • Εκπαίδευση στο Holistic Circus Therapy
      • Εκπαιδευτικό σεμινάριο: «Αξιολόγηση και αντιμετώπιση δυσγραφίας στη σχολική ηλικία»
      • Παρακολούθηση του εκπαιδευτικού Προγράμματος Πρώιμης Αντιμετώπισης (Π.Π.Α.) «Εκπαίδευση στις Ειδικές Αναπτυξιακές Διαταραχές Λόγου και Κινητικού Συντονισμού»

      Συνέδρια

      • Εισηγητής στο «Πέραν της νόσου: προσεγγίζοντας τα παιδιά τα οποία ανήκουν σε κοινωνικά ευάλωτες ομάδες στην κοινότητα», Μητροπολιτικό Κολλέγιο
      • Abstract Reviewer στο 2ο συνέδριο COTEC – ENOTHE
      • Εισηγητής στο «Πρώιμη Παρέμβαση στην βρεφική και νηπιακή ηλικία» με θέμα: «Αναστοχαστική Διαδικασία», 1η Ψυχιατρική Κλινική Αθηνών, Πανεπιστήμιο Αθηνών
      • Εισηγητής στο 7ο Πανελλήνιο Συνέδριο Εργοθεραπείας. «Χτίζοντας Υγιείς Κοινωνίες με θέμα: «Διεπιστημονικότητα – Αναστοχασμός Νέων Επαγγελματιών Υγείας»

      Αθανασία Παπαγιάννη

      Ψυχολόγος

      Η Αθανασία Παπαγιάννη σπούδασε Ψυχολογία στο Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών κι έκανε την κλινική της άσκηση σε ιδιωτικό διαγνωστικό και θεραπευτικό κέντρο ανάπτυξης- λόγου- ομιλίας, όπου εκπαιδεύτηκε στη διάγνωση και αποκατάσταση των Μαθησιακών Δυσκολιών. Εργάστηκε εθελοντικά ως Ψυχολόγος – Ειδική Παιδαγωγός στην Ειδική Θεραπευτική Μονάδα Αυτιστικών (Ε.Θ.Μ.Α.) του Παίδων Π. & Α. Κυριακού, όπου παρακολούθησε εκπαιδευτικό πρόγραμμα πρώιμης παρέμβασης παιδιών με διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές. Το 2019 ολοκλήρωσε το πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών με τίτλο «Ψυχική Υγεία Παιδιών και Εφήβων» της Ιατρικής Σχολής του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει παρακολουθήσει πολλά εκπαιδευτικά προγράμματα σχετικά με τη διάγνωση και αποκατάσταση των Μαθησιακών Δυσκολιών, τον Αυτισμό, την Ψυχολογική Στήριξη παιδιών & εφήβων, τη διαχείριση άγχους και τη Συμβουλευτική Οικογένειας. Είναι μέλος του Συλλόγου Ελλήνων Ψυχολόγων (Σ.Ε.Ψ) , της ομάδας των εθελοντών της Μ.Κ.Ο. Αυτισμός – Άσπεργκερ Ελλάς και του συλλόγου ‘‘Ανοιχτή Αγκαλιά’’ των Φ.Κ.Π.Ι.
      Από τον Ιανουάριο του 2011 εργάζεται ως Ψυχολόγος – Επιστημονικά Υπεύθυνη στο Κέντρο Ημέρας Κορωπίου για παιδιά με διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές, ‘‘Ανοιχτή Αγκαλιά’’ κι από τον Απρίλιου του 2012 συμμετέχει στις Εκστρατείες Προληπτικής Ιατρικής της Μ.Κ.Ο. ‘‘Ανοιχτή Αγκαλιά’’, προσφέροντας τις υπηρεσίες της σε παιδιά και εφήβους ακριτικών περιοχών της Ελλάδας. Από το Σεπτέμβριο του 2011 συνεργάζεται με το ‘‘Κέντρο Παιδιού Βούλας’’ όπου παρέχει συνεδρίες διάγνωσης και αποκατάστασης μαθησιακών δυσκολιών, ψυχολογικής υποστήριξης παιδιών και εφήβων και συμβουλευτικής γονέων.

      Κωνσταντίνα Παπαηλία

      Ψυχολόγος παιδιού & εφήβου – Ψυχοθεραπεύτρια

      Υπεύθυνη Τμήματος Ψυχολογίας

      Η Κωνσταντίνα σπούδασε ψυχολογία στο Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών και έκανε την κλινική πρακτική της άσκηση στο Θεραπευτήριο Χρόνιων Παθήσεων Ανατολικής Αθήνας.
      Συμμετείχε σε πιλοτικό θεραπευτικό πρόγραμμα επαφής σκύλων θεραπευτών με άτομα με νοητική υστέρηση. Έπειτα ολοκλήρωσε το «Ανώτερο Σεμινάριο Συμβουλευτικής» στο Πάντειο Πανεπιστήμιο και το 2019 ολοκλήρωσε το πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών με τίτλο «Ψυχική Υγεία Παιδιών και Εφήβων» της Ιατρικής Σχολής του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.

      Έχει εκπαιδευτεί ως συνοδός παράλληλης στήριξης σε μετεκπαίδευση του πανεπιστημίου Αιγαίου και στη μέθοδο «Θετικοί Γονείς, Χαρούμενα Παιδιά» για γονείς παιδιών ηλικίας 3-8 ετών με προβλήματα διαγωγής. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια με θέματα μαθησιακών δυσκολιών, ονειρογνωσίας, αθλητικής ψυχολογίας και έχει συμμετάσχει στη συγγραφή βιβλίου σχετικά με την αξιολόγηση προγραμμάτων απεξάρτησης από ναρκωτικές ουσίες και αλκοόλ. Ήταν εθελόντρια ψυχολόγος-παιδαγωγός για 2 έτη στο «Κέντρο Συμπαράστασης Παιδιού και Οικογένειας» οργανώνοντας ψυχοεκπαιδευτικές ομάδες και βοηθώντας στη μελέτη παιδιών αθίγγανων οικογενειών με ψυχοκοινωνικά προβλήματα.

      Από το 2017 εκπαιδεύεται στο Κέντρο Κοινοτικής Ψυχικής Υγιεινής Βύρωνα-Καισαριανής στον τομέα της ψυχοπαιδαγωγικής αξιολόγησης παιδιών και εφήβων και παράλληλα εργάζεται εθελοντικά και κάνοντας αξιολογήσεις νοητικού δυναμικού και προσφέροντας ψυχολογική υποστήριξη σε παιδιά που το έχουν ανάγκη. Παράλληλα το 2018-2019 εκπαιδεύτηκε στη χορήγηση των ψυχομετρικών εργαλείων Τ.A.T. και C.A.T. Από το 2019 εκπαιδεύεται ως ψυχοθεραπεύτρια στη REBT (ψυχοθεραπευτική προσέγγιση).

      Από τον Σεπτέμβρη του 2018, εντάχθηκε στην επιστημονική ομάδα του Κέντρου μας προσφέροντας υπηρεσίες διάγνωσης και αποκατάστασης μαθησιακών δυσκολιών και ψυχολογικής υποστήριξης σε παιδιά και εφήβους.

      Δήμητρα Τσιαφούτη

      Ψυχολόγος

       

      Η Δήμητρα είναι πτυχιούχος Ψυχολογίας Παντείου Πανεπιστημίου Κοινωνικών και Πολιτικών Σπουδών, με την πρακτική της άσκηση να έχει λάβει χώρα στο Παιδοψυχιατρικό Τμήμα στο Γενικό Νοσοκομείο Παίδων Παναγιώτη & Αγλαΐας Κυριακού. Είναι εκπαιδευμένη στη Συστημική Ψυχοθεραπεία SANE – System Attachment Narrative Encephalon. Μία προσέγγιση που εμπλουτίζει τη σύγχρονη μετανεωτερική συστημική θεώρηση με τη θεωρία του συναισθηματικού δεσμού, την αφηγηματική ψυχολογία και τα σύγχρονα ευρήματα των νευροεπιστημών. Βασιζόμενη σε αυτή την προσέγγιση, συνεργάζεται με παιδιά, εφήβους, ενήλικες, ζευγάρια και οικογένειες. Για τρία χρόνια παρείχε δωρεάν Υπηρεσίες Συμβουλευτικής στη ΜΚΟ Ε.Κ.ΠΟΙ.ΖΩ. “Ένωση Καταναλωτών για την ποιότητα ζωής” και έχει συνεργαστεί με σχολείο ιδιωτικής εκπαίδευσης ως βοηθός δασκάλου παρέχοντας Υπηρεσίες Ψυχολογικής Υποστήριξης.

      Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια μετεκπαίδευσης στην Κλινική Ψυχοπαθολογία στο Αιγινήτειο Νοσοκομείο και παράλληλα, έχει ολοκληρώσει μία σειρά επιμορφωτικών σεμιναρίων αναφορικά με τη θεραπεία της ψυχογενούς βουλιμίας, την εκπαίδευση στη λήψη ιστορικού και στη χρήση ψυχομετρικών εργαλείων, τις δεξιότητες και τεχνικές στη Θεραπεία Ζεύγους, την εκπαίδευση στη Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση & Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος και την Συμβουλευτική Παρέμβαση σε Παιδιά Νηπιακής, Παιδικής και Εφηβικής ηλικίας. Σε συνέχεια της επαγγελματικής και προσωπικής της εξέλιξης παρακολουθεί το ΠΜΣ «Ψυχική Υγεία και Ψυχιατρική Παιδιών και Εφήβων» της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών. Παράλληλα, έχει συνεργαστεί με Κέντρο Δια Βίου Μάθησης, ως εισηγήτρια σε διαδακτικές θεματικές ενότητες.
      Ενδιαφέρεται ενεργά για την έρευνα, παρακολουθώντας συγχρόνως τις τρέχουσες επιστημονικές εξελίξεις και την εφαρμογή τους στη Ψυχοθεραπεία.

      Διαλέξεις

      • Διάλεξη για το θέμα “Existential Therapy”, στο πλαίσιο του εκπαιδευτικού προγράμματος “Applied Counseling Practice” του Κέντρου Δια Βίου Μάθησης “Universal Training”.
      • Διάλεξη για το θέμα «Social and Mental Issues in Counseling», στο πλαίσιο του εκπαιδευτικού προγράμματος «Applied Counseling Practice» του Κέντρου Δια Βίου Μάθησης “Universal Training”.
      • Διάλεξη για το θέμα «Ψυχοδυναμική Προσέγγιση», στο πλαίσιο του εκπαιδευτικού προγράμματος «Παιδοψυχολογία και Ψυχολογία των Εφήβων» του Κέντρου Δια Βίου Μάθησης “Universal Training”.
      • Διάλεξη για το θέμα «Συστημική Ψυχοθεραπεία», στο πλαίσιο του εκπαιδευτικού προγράμματος «Applied Counseling Practice» του Κέντρου Δια Βίου Μάθησης “Universal Training”.

      Συνέδρια

      • Συμμετοχή στο 16ο Πανελλήνιο Συνέδριο Συνέδριο Ψυχολογικής Έρευνας ως ομιλήτρια. Συμπληρώνοντας τις διασπασμένες αφηγήσεις του τραύματος: Μια αφηγηματική μελέτη των μυθοπλαστικών ιστοριών που επιλέγουν οι θεραπευόμενοι, ‘Λόγω Ψυχής’- Ινστιτούτο Εκπαίδευσης και Έρευνας στη Συστημική Ψυχοθεραπεία.

      Δημήτρης Βαρσαμούλης

      Ειδ. Παιδαγωγός
       

      Ο Δημήτρης γεννήθηκε στην Αθήνα. Είναι απόφοιτος του τμήματος Ιστορίας, Αρχαιολογίας και Διαχείρισης Πολιτισμικών Αγαθών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου και κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών Ειδικής (Ενιαίας) Εκπαίδευσης του Ευρωπαϊκού Πανεπιστημίου Κύπρου.

      Το 2016 εξειδικεύτηκε στον τομέα της Ειδικής Αγωγής – Μαθησιακών Δυσκολιών / Δυσλεξίας υπό την αιγίδα του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και του Κέντρου Μελέτης Ψυχοφυσιολογίας και Εκπαίδευσης.

      Το 2017 απέκτησε κατάρτιση (Pearson Assured Organization) στο «Θεατρικό Παιχνίδι και Ειδική Αγωγή», ετήσιο εκπαιδευτικό πρόγραμμα του Aegean Omiros College. Από το 2020 φοιτά στο τριετές Εργαστήρι Πολιτιστικής Εκπαίδευσης “Σχολείο Παιγνιδιού” διευρύνοντας τις γνώσεις του πάνω στα αντικείμενα της Παιδαγωγικής Θεάτρου και του Θεατρικού Παιχνιδιού.
      Από το 2016 εργάζεται ιδιωτικά ως εκπαιδευτικός παράλληλης στήριξης στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση καθώς και κατ’ οίκον παρέχοντας εξατομικευμένα εκπαιδευτικά προγράμματα σε μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή αναπηρία. Επίσης ως ειδικός παιδαγωγός έχει συνεργαστεί με κέντρα ειδικής εκπαίδευσης, μάθησης και μελέτης.

      Επιπλέον έχει αποτελέσει στέλεχος παιδικών κατασκηνώσεων επί σειρά ετών, καθώς επίσης συνοδός ΑΜΕΑ σε κατασκηνωτικά προγράμματα της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σωματείων Γονέων και Κηδεμόνων Ατόμων με Αναπηρία.

      Ελένη Παπαμιχαήλ

      Ψυχίατρος Παιδιών & Εφήβων – Ψυχοθεραπεύτρια
       

      Η Ελένη είναι ψυχίατρος παιδιών και εφήβων και Υπαρξιακή και Συστημική Ψυχοθεραπεύτρια. Αποφοίτησε από την Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου «Universita di Perugia» της Ιταλίας και στη συνέχεια απέκτησε τον τίτλο της Ειδικότητας στην Ψυχιατρική παιδιών και εφήβων από το Γενικό Νοσοκομείο Ασκληπιείο Βούλας, ενώ έχει εκπαιδευτεί στη Μονάδα Ενδονοσοκομειακής Νοσηλείας στο «Γ.Ν.Α. Σισμανόγλειο-Αμαλία Φλέμιγκ», στη Νευρολογική κλινική του Γ.Ν. Παίδων Πεντέλης και στο Ψυχιατρικό Τμήμα του Γενικού Νοσοκομείου Νίκαιας «Άγιος Παντελεήμων».

      Έχει εκπαιδευτεί στο πιστοποιημένο εκπαιδευτικό κέντρο «Αντίστιξη» στην Συστημική Σκέψη & Θεραπευτική Πράξη και στη Θεραπεία Οικογένειας. Έχει παρακολουθήσει το Σεμινάριο Κλινικής Ψυχοπαθολογίας στην Α’ Ψυχιατρική Κλινική της Ιατρικής Σχολής του ΕΚΠΑ.

      Συμμετέχει σε συλλογικό τόμο για θέματα ψυχικής υγείας από την Εταιρεία Ψυχικής Υγείας Παιδιών και Εφήβων (Ε.ΨΥ.Υ.Π.Ε.). Έχει συμμετάσχει σε δημοσιευμένα άρθρα σε ξενόγλωσσα περιοδικά υπό τη μορφή περιλήψεων και με ομιλίες και ανακοινώσεις σε Ελληνικά Συνέδρια. Είναι μέλος της ΕΛ.Ε.ΣΥ.Θ (Ελληνικής Εταιρείας Συστημικής Θεραπείας).

      Συνεργάζεται ως Συστημική Ψυχοθεραπεύτρια με το Θεραπευτικό και Εκπαιδευτικό Ινστιτούτο Υπαρξιακής Συστημικής προσέγγισης «Αντίστιξη» Ανήκει στο Ακαδημαϊκό Προσωπικό του ICPS στο αντικείμενο της Ψυχοπαθολογίας Παιδιών & Εφήβων. Αναλαμβάνει την πρόληψη αξιολόγηση και αντιμετώπιση ψυχοπαθολογίας παιδιών και εφήβων, άτομα σε Ατομική ψυχοθεραπεία, σε Θεραπεία ζεύγους, σε Οικογενειακή θεραπεία καθώς και την εποπτεία διεπιστημονικής ομάδας.

      "Στόχος είναι η ενημέρωση γονέων και εκπαιδευτικών, ο έγκαιρος εντοπισμός και η πρόληψη διαταραχών λόγου, λεπτής κινητικότητας και συμπεριφοράς σε παιδιά και η εκτίμηση της προόδου όσων παιδιών συμμετέχουν σε κάποιο πρόγραμμα αποκατάστασης. "

      Μαρίκα Μπαντανά | Επιστημονικά Υπεύθυνη Τμήματος Λογοθεραπείας

      "Στόχος είναι η συνεχής απόκτηση γνώσεων ώστε να προσφέρουμε εργοθεραπευτική βοήθεια σε γονείς και παιδιά για την αποκατάσταση των δυσκολιών που αντιμετωπίζουν."

      Ανί Ντεοκμετζιάν | Επιστημονικά Υπεύθυνη Τμήματος Εργοθεραπείας

      Επικοινωνία

      Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε μαζί μας είτε τηλεφωνικά, είτε μέσω e-mail είτε συμπληρώνοντας τα παρακάτω πεδία.

      212 107 2154

      Λεωφ. Ευελπίδων 40, Βούλα

      Το κέντρο λειτουργεί καθημερινά:
      13:00-21:00